.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری بیست و سومین سالگرد شهید علمدار در ساری
بیست و سومین سالگرد پاسدار رشید اسلام، شهید سید مجتبی علمدار پنجشنبه ۱۲ دی ماه در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، بیست و سومین سالگرد پاسدار رشید اسلام، شهید سید مجتبی علمدار پنجشنبه ۱۲ دی ماه در ساری برگزار می‌شود که در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران سخنران، حسینی نژاد مداح و صابر خراسان شعرخوانی این مراسم را بر عهده دارند.
 
این مراسم ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۱۲ دی ماه در حسینیه عاشقان کربلا ساری واقع در میدان امام خمینی (ره)، خیابان جام جم برگزار می‌شود.
 
شهید سید مجتبی علمدار در سحرگاه ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در خانواده‌ای مذهبی در شهرستان ساری دیده به جهان گشود و دوران تحصیلش را در ساری سپری کرد.
 
او برای اولین بار در حالی که تنها ۱۷ سال داشت، به عضویت بسیج درآمد و در اواخر سال ۱۳۶۲ به کردستان رفت.
 
شهید سید مجتبی علمدار برای اولین بار در عملیات کربلای یک شرکت کرد و مدتی پس از آن وارد گردان مسلم بن عقیل در لشکر ۲۵ کربلا شد و تا پایان جنگ در آنجا ماند.
 
سید مجتبی علمدار در سال ۱۳۶۶ مسئولیت فرماندهی گروهان سلمان از گردان مسلم ابن عقیل از گردان‌های خط شکن لشکر ۲۵ کربلا را برعهده گرفت و در عملیات والفجر ۱۰ نقش آفرینی موثری داشت.
 
سید مجتبی علمدار در اوایل دی ماه سال ۷۵ به دلیل جراحت شیمیایی روانه بیمارستان شد و پس از چند روز هنگام اذان مغرب روز ۱۱ دی ماه یعنی در ۳۰ سالگی نماز عشق را با اذان ملکوتیان قامت بست و به یاران شهیدش پیوست./باشگاه خبرنگاران

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.